Τρίτη 8 Απριλίου 2008

..Blogοπαιχνιδακι !!

...μετά από πρόσκληση της Κουκουβάγιας.....
απαντώ στα παράλογα ερωτήματα του παιχνιδιού!


1) Γιατί κλαις; γιατι ετσι!

2) Γιατί δεν κλαις; γιατι κοιμαμαι!

3)Που είναι ο βάλτος? οεο..! που ειναι ο βαα-λτος

4) Ποιος και που είναι ο δεσμοφύλακας? ειναι παντου και ειναι ο καθένας....

5) Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο? στις σκεψεις μου...

6) Περιφρονείς κάτι? τους παντες...οταν εχω νευρα!

7) Θα ερωτευόσουν για πάντα?. ..ω ναι! τι καλα που θα ’ταν!

8) Γιατί πουλιούνται τα “έργα τέχνης”? ...για να μην πιανουν χωρο στο σπιτι του καλλιτεχνη!

9) Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση? ..οχι μωρε ...

10) Do you remember revolution? ..δεν σ’ακσα!

11) Θα ανέβαινες σ’ένα βουνό,αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου? δεν αποκλειεται...



12) Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο? ..Θιος σχωρεστον....

13) Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι? εννοειται!

14) Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο? μπα......
15)……… ειναι κι αυτη μια πρόταση ..δε λεω...

16) Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ’την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών,αν γνωρίζατε οτι ποτέ δεν θα σας συλλάβουν? που ειναι η οδος Αχαρνων και τι την καθιστα τοσο επικινδυνη..;

17) Θα σκότωνες τον Μπους, αν σου χάριζα 10 λαχταριστά εκλέρ? ...οχι μωρε....
θα τον σκοτωνα ομως εαν.... 10 εκλερ ειχαν ισες θερμιδες με ενα μηλο!

18) Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια,αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια?
δεν εχω σαπια δοντια..χθες μου τα εξετασε η οδοντογιατρος!

19) Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένη?
μπορει....


Παλιογατα.....αν θες παιξε!

2 σχόλια:

Σοφία είπε...

Αρκετά παρανοϊκή κι εσύ! Ωραία, δεν είμαι η μόνη!!!
Καλό σου βράδυ Χαρικλάκι!

Λουκρητία είπε...

Να πάιξω τώρα;;; Μετά από ένα μήνα και κάτι;
Τώρα το είδα!